Tuesday 8 May 2012

Malam Yg panasss berserta hati yg sedikit panas

Ini pulak masa Zila Tunang, baju oren pakai tudung cream tu Salwa BFF aku jugak,tp masa susah je kwn masa dia senang da kawin dgn bisnesman berlagak nak mam... n yg baju oren x pakai tudung tu Azwa BFF aku jugak dia pun lebih kurang salwa maklumlah org keje kerajaan JPS bulan 6 ni dia pulak nak kawin...
Depan skali tu Yatie second tu aku lah! (comel kan?!) ke3 Ina ke4 Ayu  ke5 Eisya ke6 Zila Time ni kat bili umh Ina semenatar tunggu Che Hazlina nak bersanding
Pic ni masa wedding CHE HAZLINA kwn sek aku,time ni aku nampak kurus n berseri je kan..sebab hati tgh senang bercinta dengan kekasih hati HAFIZUL HAKIM MD BADRI,tp semua tggl kenangan skrg frust badan pn ikut membadak... sebenarnya nak cter psl gambar ni hubungan kami kengkawan semua happy jer...
hari ni da 9/5/2012 dr semalam aku try edit blog aku yg da semakin terkubur ni... masih x berjaya lagi,maklumlah dulu masa frust menonggeng,konon-konon nak ada blog sebab nak luahkan perasaan kt blog.. tengok org  buat blog ayat semua best-best! teruja!!! semalam pulak tgok blog Fatin Liayana DR.BLOGGER 2012 dia share kt FB masa kena temuramah kt rancangan Kopi 'O' Teh Tarik & MHI
mcm bagi semangat nak hidupkan kembali Blog aku yg semakin sepi...
Yg Kiri tu lah BFF yg aku da anggap dia kwn dunia akhirat-->NURUL IDAYU YAHAYA    Tengah tu AKU lah! hihi  Baju pink tu kwn aku yg aku x berapa nak berkenan sgt perangai nya EISYA
hari ni sebenarnya mood aku terganggu sebab adik aku gtw dia tgok pic kawin member aku Zila &Epul semua geng-geng sekolah aku ada dtg, n da jd lumrah dorg mesti berposing sakan,dulu klu aku join kompem aku lah antara top 3 yg kaki pose... kira catat sejarah utk wedding Zila kali ni,aku x join dorg,sbb aku rasa kecik hati sgt dgn perangai kwn aku yg sorg ni Nurul Idayu Yahaya.. korg tw x,aku kwn dgn dia sejak sek rendah smp lah sek menengah?! aku da anggap dia BFF aku no 1 in my heart! tapi di sebabkan 1 kes kt FB hujung tahun lepas(2011) masa aku baru putus dengan Fahmi.. dia ada masuk campur... aku rasa terkilan.. penat rasa nak bercerita benda yg sama.. kita lupakan je lah.. jom aku tunjukkan pic-pic kenangan aku dengan diaorg semua
Sebenarnya aku menjauhi dorg sebab aku rasa aku x dihargai bila aku susah,awal tahun ari2 masa aku dapat tahu aku sakit ada gangguan jin yg da bertahun ada dlm badan aku,aku ada msg Ina & Ayu bgw.. dorg ckp je nak dtg tgok,tp lps tu lgsg senyap x msg pn.. Ayu pulak 1 hal,aku inbox FB tya kes dia kena marah dgn kwn ex aku psl apa? dia matikan diri,nampak sgt dia ada buruk-buruk kan psl aku.. padahal niat aku nak tahu sebab dia sendiriyg ckp nak bgtw.. ending nya bila dia x balas inbox,msg kol aku.. aku buat keputusan menjauhi je.. dan terus block mereka semua dr FB aku.. Alhamdullillah aku bahagia beberapa bulan melawan sakit dn kehilangan mereka langsung x memberikan kesan pada aku.. semoga dorg bahagia dengan kehidupan dorg yg akan mengakhiri zaman bujang dorg.. ~AMIN~

No comments:

Post a Comment

kata kata mereka


Shoutbox