Sunday 13 May 2012

okie sy x bleh tdoooo malam ni!!!

cuaca panas giler skg kt JB! mata aku rasa macam pedih agaknya panas sgt n pakai lens lama sgt td
td aku da off9 pk 11 lebih,konon nak tdo awal,esok plan nak joging dgn adik aku aini
ermm ntah aku blh bgn ke x??? knp lah semangat aku seakan lari bila ada sesuatu plaining yg bagus utk life aku???
harap gangguan lama tu x menyinggah lagi dalam badan aku... huarghhhh aku da menyangap bila menulis blog ni
tadi sebelum update blog ni,banyak sgt idea aku pk nak tulis tbe2 lak idea da lari

sebenarnya kan,pkran aku terganggu sejak malam semalam,ada sorg lelaki declare aku nak jd kekasih dia..
aku reject dia,sbb aku x ready la nak seyess dgn dia,aku ni memilih ke?? haha,jahatkan mcm la aku ni cantik sgt! lelaki tu agak chubby jugak la,dia DJ masa adik aku kawin thn lepas,kwn aku punya sepupu
aku close dgn dia after sebulan wedding adik aku,dia starting msg2 aku.. erm aku pn apa lagi mula la membalas2 nya.. just mengisi rasa sunyi dlm life n fon aku ni je.. mstlh teringin nak bersms2 kan.. sejak aku frust n single,lama rasa aku x bersms2...

x sangka pulak dlm masa aku melayan2 sms dia,dia jatuh hati kat aku.. waaaaaaaa cmne ni??? masih blur n keliru nak pk n buat keputusan... dia pun da merajuk dgn aku,bila aku ckp aku nak kwn2 kenal hati budi dulu
mungkin esok aku akan buat solat istikharah mohon petunjuk kalau dia jodoh ku???
jeng jengg jenggg,Insyaallah amin.. jika dia jodoh ku

No comments:

Post a Comment

kata kata mereka


Shoutbox