Tuesday 8 May 2012

Layan radio SURIA FM bersama DJ LIN SURIA CINTA PK 11PM-2AM buat aku jiwanggg

2 bulan kebelakangan ni,aku kemaruk nak post ayat-ayat cintan kat wall page DJ LIN SURIA CINTA cewahhhh!!! konon-konon jer nak test power! aku kan memang minat menulis ayat-ayat jiwang karatzz
sejak-sejak frenlist dgn kwn FB Maimunah & Ieyna dorg berdua ni mmg kaki layan radio SURIA FM tu tiap-tiap malam pk 11PM~ dulu,aku ada jugak try nak layan radio tu.. tapi x leh masuk sgt,aku rasa macam meleweh~ dan mungkin time tu,aku tgh frust sgt so aku xde lah nak feeling sgt nak layan emo,yg sememangnya masa tu tgh beremosi x mengikut masa,kanggg habis semua org jd mangsa emo aku...
Alhamdullillah sejak2 da leh terima semua kekecewaan lalu aku rasa ada feel nak layan radio tu tiap malam pk10 lebih je aku da on9 dan stndby on radio~ kat wall aku nanti mula lah aku merapu dengan kwn2 aku yg mana sekaki sekepala dok melayan perasaan smbil update status & dengar radio.. aku happy dengan cara mcmtu.. baru aku tefikir sebenarnya ada positifnya jugak bila kita melayan radio lagu jiwang karat n dengar madah2 cinta,puisi,ucapan dr kekasih2 yg merindui,dirindui,ditinggalkan mcm2 lah yg sewaktu dengan PERCINTAAN... heeee~aku da mula tersenyum mendengar ucapan2 pendengar yg dibacakan oleh DJ LIN.. masa tu timbullah rasa cemburu dannnn rasa nak try bercinta... ok lah aku rasa bg mereka yg da pulih semangat dr frust menonggeng klu nak layan radio SINAR FM ni setiap malam jam 11PM-2AM aku rasa mungkin masa frust x di galakkan nakdengar n layankan lagi prasaan kecewa tu... tapi bila anda rasa da ok sket,boleh la layan.. lagi pun suara DJ LIN tu lemak berkrim klu bacakan madah2 cinta atau ucapan2 dr pengirim
dia seolah menjiwai dan memahami tw!!! kat sini aku nak share kan tips-tips aku menangani kekecewaan dulu

1~ cuba elakkan dr mendengar lagu2 cinta yg boleh mendatangkan kenangan manis EX korg
2~padamkan semua gambar2 EX korg yg ada dlm fon atau pun lappy
3~padamkan msg2 dr EX korg atau send item yg korg pernah save kt fon sebab slalunya klu BF korg x rep msg mst korg tengok balik send item tu kan! so korg mst padam kan k..utk elakkan dr korg teringat kt EX
4~klu blh hadiah2 atau apa jugak barang2 yg EX korg bg semua korg buang mmg susah nak luputkan dan rasa syg tu ada pd brg2 yg EX korg bg tp kena try la (TAPI AKU SEBENARNYA MASIH SIMPAN LAGI BRG2 TU) cuma aku simpan dlm kotak dan simpan kt mana2 tempat yg korg x slalu terpandang atau ingat!
5~remove n block terus EX korg dr FB!
6~jgn sesekali balas msg dr EX korg buat x faham je,klu blh dapat je msg dr num EX korg terus remove jangan bukak
7~setiap malam sebelum tido slalu berdoa supaya kita blh menjadi tabah dan redha dengan Takdir ALLAH &doakan EX korg bahagia dengan kehidupan dia skg...

Insyaallah dengan tips2 yg dah aku try utk pulihkan jiwa aku yg melara sekian lama ni.. korg pun blh try tw..

1 comment:

  1. banyak lainnyakelebian metroqq adalah
    1. prosesdana aman dan cepat
    2. pelayanan terbaik
    3. bermain dengan fair tanpa robot
    4. sistem yg aman, akun member

    bonus terbesar
    -turnover sebesar 0,5%
    -referral sebesar 20%

    dengan dana Rp 15.000 menyediakan 6 bank
    -BCA -BRI -BNI -MANDIRI -DANAMON -CIMNIAGA

    lountuk info contact dan customer service kami, Anda bisa menghubungi kami di :
    WEBSITE : WWW.METROQQ.NET
    PIN BBM : 2BE32842
    SKYPE : Metro.QQ
    Facebook : MetroQQ.id@gmail.com
    Twitter : @MetroQQ

    metroqq menyediakan permainan yg seru
    -bandarsakong
    -poker onkine
    -bandar poker
    -dominoqq
    -bandaq

    ReplyDelete

kata kata mereka


Shoutbox