Thursday 24 May 2012

AKU RINDU HAKIM LAGI :(:(:(

Jam menunjukkan 12.05PM,, hari ni hari Jumaat,,penghulu segala hari dan antara hari yg paling aku suke!
bangun da lewat sbb malam td x lehh tdoo,sakit perot!!
aku rindu hakim laaa... adoiiii,ssh nak gambarkan,tp aku tetap syg dia smp bila-bila
hebat betol cinta & syg yg aku da beri utk dia

5bulan kami berkasih,setiap hari kami pasangan kekasih yg mcm belangkas
pergi balik kerja bersama,,solat bersama dlm 1 masjid yg menjadi saksi cinta kami
makan bersuap bersama,,bila cuti kami akan berkaroke bersama!!!
korg bayangkanlah cmne aku nak lupakan semua kenangan manis yg dia ciptakan utk aku???
aku ingat lagi besday dia yg ke 24,aku buat kan frame gambar kami bersama
aku buat sendiri!!!,aku letak nama "AYANG SYG ABANG"
aku harap dia simpan lagi frame tu,aku buat sepenuh hati frame tu utk dia!!!
last year,dlm 3,4 bulan kami putus.. dia terus senyap,x msg atau kol aku lagi
tapi tiba2 1 hari masa aku tgh menghadiri satu majlis pengkebumiaan arwah bf adik angkat aku
hakim send MMS frame gambar yg aku buat!!!! gambar yg aku lekatkan kat frame tu
masih kemas n seperti dulu...


aku gembira x terkata,hati aku seakan melonjak-lonjak kegirangan
walaupun ada dlm majlis yg begitu sedih!!!! hebatnya cinta aku utk dia
dia lah segalanya yg blh buat aku gembira,walaupun bersama titis-titis airmata ini
aku harap sgt dia kembali pada aku,tapi kalau lah 1 hari aku dapat perkhabaran
yg akim akan bertunang atau kawin,mcmana keadaan aku masa tu???
Ya Allah,,Hanya pada Mu aku berserah,aku hanya mampu berdoa
dia akan bahagia dgn cinta yg telah di takdirkan buat dia....

adakah waktu itu aku akan merana dan terus melangkah dlm kehidupan ini dengan kekecewaan
dan masih mengharap pada dia???? walaupun dia da berumah tangga...
aku berharap aku berjumpa pengganti dia, tetapi hingga kini pintu hati aku
hanya ada nama dia!!! aku sendiri x pasti kenapa begitu keras hati aku nak luput kan nama dia??

aku nak jerit kuat-kuat kat blog ni!!! yg aku cinta dan syg kan dia sepenuh hati!!!
andai lah dia terbaca blog aku ni,,aku harap dia faham penderitaan yg dia tinggalkan utk aku
dan dia akan kembali pada ku
mewarnai hati aku yg semakin pudar...

SAYA SAYANG AWK HAFIZUL HAKIM!!!

No comments:

Post a Comment

kata kata mereka


Shoutbox