Thursday 24 May 2012

salah kah aku terima lelaki lain??? sedangkan cinta aku untuk hakim???

malam yg dingin + haba-haba panas yg menyelubungi jiwa ku..
hujan td jam 11.30PM,masa aku tengah menyendaL tangan dgn mak!(bkn menyundal k,,menyendal mksdnya letak tangan @ kaki bwh tilam atas tilam tu mak ke sesape je yg tdoo) cer la buat best! aku suke wat sampai tangan aku berbekas!!!!
sambil tgok citer korea... feel la jap,tgok kan konon2 nak tdooo awal
perghhh x leh jugak nak lelap,sbb terpikir kan yg aku tgh men kan hati sorg lelaki..

bunyi macam dasyat n jahat sgt aku kan??? sebenarnya x jahat tw!!!
aku x tw apa perasaan aku pada mamat tu??? yg aku tahu nama HAFIZUL HAKIM MD BADRI
x kan terlupt dlm hati dan fikiran ku smp hujung nyawa!!!
ermm,tapi dia da bahagia skg dgn pompuan len???? aku masih menunggu dan harap dia kembali pd aku???
waaaaaaaa,knp mst ada perasaan ini????
knp dia hadir dalam Takdir hdop aku???
knp skg dia da bahagia,aku yg derita???
alangkah baiknya kalau Tuhan beri petunjuk awal pd kekecewaan yg aku kena lalui ni!!!

aku terima ROY,,bila dia merayu-rayu nak aku jd kekasih dia???
sedangkan hati aku pada AKIM????
salah kah aku???
aku dilemma n takut nak terus terang kat ROY aku x cintakan dia pun!!!
geli nya aku rasa,bila dia suro aku panggil dia SAYANG!!!
werkkkkkk,nak muntah!!!!
BFF aku suro wat bodoh jer,jgn msg atau kol2 dia
eeeee,,mmg la x kan aku nak hegeh-hegeh kat dia???
plzzzzzzzzz.... dia da tw aku x sehat pun,dia leh msg "ciannya"
Itu jer??? nampak sgt mcm x matang!!!! ea lah lg pn aku tua setahun dr dia kan!
haihhh,biar lah aku harap pd masa dan takdir tentukan segalanya


KLU AWK TERBACA BLOG SY NI,REZZA ROY,SY MX MAAF SGT2
SEBENARNYA CINTA & SYG SY HANYA PD HAKIM!!!
WLUPUN DIA DA BAHAGIA DGN ORG LEN...AMIK MASA BERTAHUN PUN
LOM TENTU AWK ATAU SESAPE LEH GANTIKAN TEMPAT HAKIM
SY MINTAK MAAF........

No comments:

Post a Comment

kata kata mereka


Shoutbox