Tuesday 8 May 2012

Waaaaaa pening nak edit blog!!!

kalau lappy aku ni blh bercakap mesti dia da mengomel "KAU NI X RETI NAK STOP KE EDIT,KLU DA X RETI TU NANTI-NATI LAH BELAJAR ATAU TYA DENGAN ORG YG TAW!"
hahaha,lawak kan tapi susah lah aku ni mmg, keras hati,keras kepala kalau nak cuba sesuatu mst aku nak buat sampai dapat n kalau blh biar org dengar je ckp aku.. x senonoh kan? apa blh buat sejak azali aku da memang mcmni.. erm... patutlah xde lelaki yg tahan dengan perangai n celoteh aku ni!!!
aku nak try ubah background ke wall paper yg warna coklat (skg aku gunakan)
jeles tengokblog org len semua nampak ada luv kecik-kecik bila gerak kan mouse pastu wall paper dia colour cerah-cerah sejuk je mata memandang..
tolong lah sesiapa yg baca blog ni bg penerangan kt aku mcmana nak ubah semua tu,aku rasa mcm meroyan tahap gaban ni!!! sampai x leh tdo pikirkan nak ubah jugak wall paper aku yg da jelak aku pandang..

No comments:

Post a Comment

kata kata mereka


Shoutbox