Friday 30 March 2012

AKU BUKAN INSAN YG KUAT

Azam 2012 aku,utk kerja dgn lebih tekun dan cemerlang semakin pudar... bila Januari 12 ak berhenti kerja lagi selepas 5bulan ak bertahan... aku pun x tw knp,semangat ak utk kerja x sekuat dulu,kdg2 aku mudah patah semangat..Syukur Tuhan beri aku jawapan.. bila mak tergerak nak tanya dgn seorg yg pakar utk melihat diri ku,knp seringkali berkerja tidak kekal.... selepas sehari bertanya kan hal itu.. ak mendapat jwpn yg amat memeranjatkan dlm badan ku ada pendamping (makhluk halus) pak cik yg merawat ak,ckp mungkin mainan org supaya aku tdk kekal bercinta,berkawan,berkerja.... dlm persoalan ini lah,membuat aku tertanya tanya siapakah musuh ku??? amat pahit utk aku terima jugak keadaan ini.. namun ku kuatkan semangat utk melawan semua dugaan ini... namun AKU BUKAN INSAN YANG KUAT,kdg ku rapuh.... 2mggu selepas tempoh merawat diri ku.. aku seringkali mendapat mimpi yg buruk,seolah petanda utk aku mengetahui siapakah gerangan hamba Allah yg menujukan mainan tdk baik itu... kwn baik ku sndiri... kdgkala akim muncul jugak dlm mimpi ku...
dlm tafsiran ku,mungkin kwb baik ku,mencemburui dgn perhubungan cinta aku dgn akim...... namun aku tidak menyalahkan dia... mmg cinta aku dgn akim,buat ramai yg iri hati..lg pula cinta kami di halang oleh keluarga...
saat perpisahan kami,amat lah memeritkan jiwa raga ku... luka ini amat lah pahit seumur hidup ku.. aku harap pd masa yg mampu membuatku melupakan dirinya...

No comments:

Post a Comment

kata kata mereka


Shoutbox