Thursday 8 March 2012

Berikan aku kekuatan utk melupakan dia!!!!

kenapa mesti aku terus di bayangi dia??? aku tercari2 dia dlm mimpi ku...mungkin aku terlalu rindu kenangan manis yg dia ciptakan utk ku... x jemu dia memberi sokongan pd diriku saat ak,perlukan seseorg utk menguatkan semangat ku,selepas kematian ayah.... Tuhan hadirkan dia dlm hidup ku adalah suatu Rahmat buatku.. namun Tuhan pisahkan kami tersembunyi seribu satu hikmah yg penuh persoalan...
kini sudah hampir 3 tahun berlalu kisah cinta kami yg mendapat tentangan family.... namun kekuatan cinta yg tersemat dlm hati dn sanubari ini amat payah utk aku lenyapkan... kekadang aku rasakan,mampu utk meghadapi ketentuan ini.. namun apakan daya aku cuma wanita biasa yg rapuh hati nya,setelah hati ini,menanamkan cinta sejati utk dia..telah ku cuba jatuh kan hati ku pd lelaki lain,namun x berdaya.... selepas 2tahun kami berpisah,aku cuba mengorak langkah meneruskan kehidupan ku.. tanpa dia disisi,namun langkah ini seperti di halang oleh bayangan dirinya... hgga aku jatuh sakit,malang menimpa ku..satu persatu... kerjaya ku hancur,teman2 yg mempercayai ku jua satu persatu menjauhiku... kerana kedegilan hati ku,utk melupakan dia... nasihat teman2 langsung tdk kuhiraukan.. bagaimana mampun utk aku melupakan insan yg bertakhta di hati dan sentiasa ada disisi saat suka dan duka hidup ku?? terlalu byk pengorbanan dia utk ku,sedaya mampu dia cuba buat ku tersenyum dan membuatku bahagia..... dia lah lelaki,yg berjaya mengahalang airmata duka,di saat dia melabuhkan tirai kasih nya utkku... namun airmata bahagia,tetap menitis,kerana terlalu terharu dgn pengorbanan nya utk ku....
andai ku tahu,apakah maksud rindu ini..yg tiba2 membuat aku terbangub di waktu lena ku,dan memanggil nama nya lantas airmata ini turut menemani tidurku... sedangkan sebelum malam melabuhkan tirainya,ak selalu berdoa,agar aku redha yg antara kami tiada jodoh.... temph hati atas nasihat seorg teman maya ku SyofiaShahminan.. ak kumpulkan kekuatan utk menghantar sms,pd dia utk menyatakan maaf dan berharap dia mendengar lagu Andai ku miliki semalam,kerana liriknya penuh dhn maksud yg ku cuba sampaikan.. namun sms ku tidak di balas.. aku sedikit kecewa... namun aku yakin,dia pasti mencari lagu itu... aku berharap dpt bertemu dengan dia,di saat aku sudah mampu menerima kenyataan yg aku bukan utknya... walau apa pun Takdir yg Tuhan rencana kan utk ku,aku berharap cinta dan kasih ku tetap tersemat di hati dan sanubari ku...
awk.... andai awk terbaca nukilan hati ini... maafkan sy dia atas keterlanjuran kata ini,tiada maksud menyakiti awk selain rasa rindu dan hanya mampu meluahkan di dalam blog ini.. kerna sy rasa kn..:AKU BAHAGIA DI SINI"
saya cuma ada gambar ini,di hari pertama awk dtg jumpa mak sy,sebelum kita keluar first date.. senyuman yg kita ukirkan ini,tanda bahagia nya cinta kita.. tanpa kita sedari,cinta kita tdk kesampaian hingga akhir hayat kita.. semoga awk bahagia dan bertemu dgn wanita yg jauh lebih baik dari saya...

No comments:

Post a Comment

kata kata mereka


Shoutbox