Wednesday 7 September 2011

penyesalan ku......

aku meniti hari2 ini..dgn sesalan.. dahulu waktu aku menemui dia..aku berharap dia adalah kekasih terakhir ku
x kan pernah aku lupa tiap detik kenangan yg dia ciptakan utkku,sungguh x pernah aku merasakan rasa bercinta seperti yg dia berikan pada ku... setiap pagi,dia akan menjemputku ke tempat kerja,dr jauh ku lihat pamdangan wajahnya padaku... aku tersipu malu.. aku larikan pandangan wajahku.. ku cuba mengelak dr jatuh terus ke mata hati ku... kesetiaan dirinya di sampingku saat aku kesedihan..x pernah jemu dia di sampingku... namun yg aku sesalkan,,saat kepergiaan dia..aku di tinggal jauh dan terus sepi.... aku merintih di sini,mencari2 di manakan dia yg dahulunya sentiasa bersamaku.......
ku gagahi diri menyusuri jalan ini..tanpa dia lagi..aku mencari sendiri kekhilafan diri
aku bermohon pada yg esa.. berikan aku kesabaran dan ketabahan utk aku melalui liku2 khdpn..
walaupun bayangan wajah nya sentiasa ada dimana2... aku cuba katakan pada diriku
aku sememagnya tidak layak untuknya..........penghinaan keluarganya padaku,x kan pernah lenyap di mata hati ku... doaku,dia menerima kebahagiaan bersama wanita jauh lebih baik dariku..

No comments:

Post a Comment

kata kata mereka


Shoutbox