Tuesday 6 September 2011

aku menunggu kesedihan ini akn lenyap

aku menunggu berharap kesedihan ini akn berlalu
Ya ALLAH,apakah hikmah nya derita ini???
mengapakah begitu sukar bagi ku melupakan dirinya???
cinta yg KAU berikan utk ku da dia.. berakhir dlm keadaan yg kami x pernah sangkakan... aku meratapi kepergiaannya saat itu?
begitu sukar utk ku lalui hari2 yg aku tempuh....
 Ya ALLAH,saat KAU hadirkan dirinya untuk ku.. aku merasakan dia adalah TAKDIR dan JODOH ku??? begitu kuat keyakinan itu hadir...
aku melalukan ISTIKARAH,memohon petunjukMU,aku temui wajahnya yg sgt manis berbaju melayu,bersongkok......
betapa aku menitiskan airmata ini dgn lajunya.............
deras skali lelehan airmata ini,seolah mengeluarkan rasa cinta dan rindu yg terpendam padanya
walaupun cinta kami terpisah ku harap pada waktu dpt mengembalikan hidup ku yg penuh dgn keriangan masa lalu ku..
sayangku HAFIZUL HAKIM MD BADRI... 
x putus doaku semoga kamu berbahagia selalu....
jodoh dan takdir kita mungkin setakat ini
pergilah kamu jauh2 dr hidupku ini..
jgn lah kamu dtg mencari dan memberi harapan
sekiranya kamu tdk mampu mengharungi badai asmara ini bersama ku
Ya ALLAH betapa aku merinduinya...
sampaikan salam rindu ku ini,wahai angin lalu...............

No comments:

Post a Comment

kata kata mereka


Shoutbox