Wednesday 21 September 2011

aku menangis lagi....

siang tadi mood aku ok je..cuma kepala sakit lately,mcm nak migrain balik..
mlm td jam 8 lebih smp 10 lebih on9 FB..pun mcm x de mood,tp sje layan2 kan jugak...
tapi mata ni x leh tahan,perit n ada rasa ngntok... bila da off lappy,cuba baring2 jap klu2 boleh terlena
erm tapi x boleh pun.. tiba2 ait (adk agkt) aku msg,tya kabar..rasa ada jugak org yg ambik berat..klu x.. rasa sunyi sepi je,hp aku ni..
sambil msg dgn ait,tgh padamkan memory camera aku yg semakin penuh dgn gambar2 raya ari2...
x sengaja tercari2 gmb aku ngn akim... tapi gambar tu da x de.. ingat kan nak cuci buat kenangan.. x pe lah selamat da save kat lappy ni... tiba2 rasa sebak sgt2... rindu dia lagi..
 teringat jugak kat arwah man..(kawan baik) aku 4thn lepas... tapi dia da meninggal excident moto pada 20April 2007... klu lah dia ada..mst pada dia tempat aku mengadu.. aku hilang kwn baik yg sampai skg x pernah aku jumpa pengganti dia...
semakin deras airmata ini mengalir...terasa hilang kawan yg teramat aku syg.. aku merasakan hilang tempat mengadu.. lepas arwah bak(ayah) aku meninggal... hidup aku sunyi sepi... walaupun aku cuba cuba nampak kan pada semua org aku happy..
sebulan lepas arwah bak meninggal,akim muncul dlm hidup aku..mungkin ini takdir.. akim muncul selepas 3 tahun aku kuncikan hati utk mana2 lelaki.. sbb tu lah aku sayang akim setinggi2 langit di awan biru.. sedalam2 lautan dalam.. mungkin salah aku jugak..terlalu berharap.. aku berharap akim,cinta terakhir kali dalam hdup ku... betapa aku merindui akim... siang dan malam.. detik demi detik... x pernah putus aku sebut nama dia... aku pasti sepasti2nya..dia merindui aku jugak...
sayang ku hafizul hakim md badri... sy x kan pernah sekali lupakan setiap kenangan manis yang awak ciptakan utk saya... saya x pernah melalui saat2 indah sepertimana yg awk ciptakan... terima kasih di atas segala pengorbanan yg pernah awk berikan.. saya ttp merindui awak selama nya itu janji saya...

No comments:

Post a Comment

kata kata mereka


Shoutbox