Tuesday 30 August 2011

aku harap pada masa yang akan berlalu meninggalkan kenangan pahit ini

terjaga ku di pagi raya pertama.. teringat kan akim.... tergerak nak kol mhn ampun dan maaf atas semua kesalahan ku padanya... tp,aku cuba kuatkan semangat diri melawan kata hati yg sdg berbicara waktu itu..
oh hanya Tuhan yg Maha Kuasa sje,yg mampu mengerti perasaa rindu+benci+amarah ku ini..namun semua ini..ada rasa cinta+sayang+rindu yg membuak2...Oh Tuhan hanya Kau yg tahu di sebalik perjalanan cerita cinta yg hebat ku rasa kan ini..selepas kembalinya arwah hazman dan arwah zaini..bertahun ku tutup kan pintu hati utk tidak bercinta lagi... selama bertahun itu,pelbagai dugaan cabaran ku tepis.. ku cuba sedaya upaya melewati batas2 waktu itu..bergembira bersama keluarga dan rakan2.. tanpa sedikit pun cuba membuka kata hati ini utk bercinta lagi..sehingga takdir yang Kuasa,menemukan aku dgn insan ini..HAFIZUL HAKIM MD BADRI pada 25 Jan 2010..SUNGGUH KU RASAKAN KEHEBATAN CINTA ITU..SETELAH SEKIAN LAMA AKU HDOP SENDIRIAN TANPA CINTA LELAKI YG CUBA KU TEPIS..tapi takdir tuhan,ku jatuh hati pada kebaikan yg dia berikan.. yg sebelum ini,x pernah ku rasakan..

hari ini..kami tiada ikatan perhubungan apa2 pun..wlupun kawan.. ku yg memuskan utk tdk ada apa2 lagi dgn nya wlupun dia yg memutuskan utk berpisah dan inginkan hubungan kami sbg kawan.. aku x rela mepeis dan menukar perasaan dr kekasih kpd kawan..Oh sungguh x ku mampu.. jadi biarlah ku cuba membenci dirinya..wlupun aku terseksa zahir dan batin..hanya diri ku yg tanggung....

semoga dia HAFIZUL HAKIM MD BADRI,menemui wanita yg jauh lebih baik dr diri ku.. yg solehah,dan direstui keluarganya..ku berharap biarlah Tuhan jgn temukan ku dgn dirinya sekali lagi selepas 5 kali kami berpisah................ smg hikmah ini,tersembunyi seribu Rahmat dan Hidayah dr ALLAH SWT.. AMIN

No comments:

Post a Comment

kata kata mereka


Shoutbox